niedziela, 4 grudnia 2016

Ulubione FIT wpisy na blogu w minionym czasie #2

Listopad był dla mnie szczególnym miesiącem. Zmienił mnie i dał mi wiele do myślenia. Był czasem pełnym emocji i takie chyba były też moje wpisy, które pisałam. Praktyczne, a zarazem dotykały tego, co najbardziej nas frapuje i bulwersuje. Tym razem postanowiłam kultywować tradycję i podrzucić Wam najciekawsze fit wpisy minionego miesiąca. Będzie to zarazem podsumowanie jak i sentymentalne spojrzenie na te blogowe wpisy, które warte są zapamiętania. To wpisy, które budziły niesamowite emocje, pełne kontrowersji rozpoczynały burzliwe dyskusje. Często zaskakiwały i przyczyniały się do zdziwionych min. Taka chyba jest rola blogerki... Mnie, Elizabeth Lawess. Zatem do dzieła!

http://positivefitlife.blogspot.com/2016/12/ulubione-fit-wpisy-na-blogu-w-minionym.html