niedziela, 27 listopada 2016

Jak zrobić FIT-maniaka z faceta, męża, narzeczonego

- A wiesz kochanie, jakie jeszcze zdrowe właściwości ma seler naciowy, o którym wczoraj mówiłaś? - powiedział pewnego poranka mój mąż przygotowując zdrowy zielony koktajl - czytałem, że odmładza tak, że każda gwiazda Hollywood zaczyna poranek od selera naciowego. Na te słowa czekałam parę lat i wtedy byłam pewna, że jest FIT-maniakiem. Wiele z Was mówiło, że nie potraficie przekonać swojego męża, partnera, narzeczonego, być może chłopaka, do zdrowego stylu życia. Wy jesteście fit i czekacie, kiedy Wasz mężczyzna też będzie fit i zacznie dbać o swój brzuch, aby był płaski. Mnie się to udało i jestem pewna, że Wam też się to uda. Opowiem Wam dzisiaj, jak udało mi się przekonać mojego faceta do bycia fit.

http://positivefitlife.blogspot.com/2016/11/jak-zrobic-fit-maniaka-z-faceta-meza.html