niedziela, 16 października 2016

Fit szczyt! #1 - Czyli co możesz zrobić fit, w chwil kiedy inni ćwiczą

To już jest szczyt! Czułam się kompletnie nie fit, kiedy siedziałam w kawiarence i czekałam aż zajęcia z akrobatyki się skończą. Nie, żebym czuła się źle - wyśmienicie! Widok przewrotów, szpagatów, wyskoków, ćwiczeń i innych akrobatycznych fikołków był całkiem przyjemny i ciekawy dla oka. Miałam nawet mnóstwo radości i sprawiło mi to niezły fun! Nawet ta kawka bardzo apetyczna... Szukałam wzrokiem, co tu zrobić, żeby być bardziej fit, choć w chwili tamtej najbardziej czułam się nieswojo, że "to nie ja właśnie ćwiczę". Czy Ciebie też nie nachodzą pytania, jak być fit inaczej, gdy w tym czasie setki ludzi ćwiczy i poci się na fitnessie...? Z pomocą dla Waszych humorów przychodzi pierwszy wpis z nowej serii Fit szczyt!

http://positivefitlife.blogspot.com/2016/10/fit-szczyt-czyli-co-mozesz-zrobic-fit-w.html