piątek, 9 września 2016

7 kroków do pozytywnego podsumowania wakacji

Tym razem będzie inaczej niż dotychczas, choć przyzwyczaiłam Was do podsumowań FIT&FOTO każdego miesiąca. Moje podsumowanie wakacji w tym roku wynosi kilkadziesiąt treningów, 7 treningów biegowych z widokiem na ocean, 5 przeczytanych książek, kilkanaście gazet, kilkadziesiąt wpisów blogowych, których już zliczyć nie potrafię. Widoki niesamowite, palmy, ocean, uśmiechy, przyjemne ciepło - bezcenne tego lata. Jestem ucieszona, zadowolona, choć pewnie dla niektórych moje osiągnięcia to pestka, (przecież mogła schudnąć więcej, biegać więcej) to moje usta składają się do uśmiechu. Zdradzę Ci, jak dokonać pozytywnego bilansu i podsumowania swoich treningów po wakacjach. Dowiesz się, jak spojrzeć wstecz, by spędzony czas nie okazał się straconym, nawet jeśli masz 100 powodów, by się smucić. Aż wreszcie, znajdziesz tutaj sposoby, by być zadowolonym z życia i pozytywnie podchodzić do wszelkich wydarzeń w Twoim aktywnym i sportowym życiu.