czwartek, 21 kwietnia 2016

Jak się noszą legginsy Hanavald's Gym Hero?

Obiecana recenzja legginsów Hanavald's Gym Hero wreszcie przed Wami! Instagramowicze, którzy obserwują mój profil, widzieli już jak wyglądają te legginsy na mnie wcześniej. To propozycja dla tych, którzy szukają ubrań do treningu siłowego, na fitness. Ich autorka postanowiła założyć Gym Hero i cieszyć nas kolorami, kiedy nie potrafiła znaleźć na swój trening siłowy takich ubrań sportowych, które cieszyły jej oko i zadowalały estetycznie. Te legginsy niewątpliwie rozweselają swoim wzorem. Na razie mam w szafie kubek z Gym Hero, wlepy, a w drodze do mnie jest właśnie shaker w ładnym modnym odcieniu.

Jeśli chcesz wcześniej niż inni wiedzieć, co pojawi się na blogu i co jest na topie, obserwuj mój profil na Instagramie @elizabeth_lawess.