niedziela, 20 listopada 2016

O jakich radach musisz zapomnieć, a jakie pamiętać, jeśli chcesz być FIT w dniu swojego ślubu

Ślub i wesele mam za sobą. Chciałam być fit i chyba byłam, skoro trzeba było suknię dwa razy zwężać. Bycie fit widzę jednak w innych barwach - w myślach, ćwiczeniach przed ślubem, zdrowych posiłkach, a nie w nie zgubionych kilogramach i odchudzaniu przed ślubem. Usłyszałam w tym czasie wiele rad, jak ćwiczyć przed ślubem i jak jeść by zadbać o figurę. Dowiedziałam się, jakie treningi do wesela polecają inni. Wśród porad, które mi mówiono, było wiele ciekawych rad, jak i wiele kompletnych nie przydatnych. O wielu lepiej od razu zapomnieć, a inne wartościowe - zapisać dla kolejnych Panien Młodych, chcących być fit. Co poleca się w byciu FIT przed ślubem  i w czasie wesela? Które warto pamiętać, a które zapomnieć?

http://positivefitlife.blogspot.com/2016/11/o-jakich-radach-musisz-zapomniec-jakie.html


Robert Kufel, PhotoVip