niedziela, 11 września 2016

Wieczór panieński w stylu fit

Jeśli w twoim gronie znajomych jest panna młoda, która pasjonuje się fitnessem i ma bzika na punkcie aktywnego stylu życia tak jak ja, to świetna okazja, by wyprawić jej wieczór panieński w stylu fit. Ostatnio modne już nie tylko jest jedzenie fit, wspólne ćwiczenia, fit plany, lecz także imprezy fit! Moje przyjaciółki przed moim ślubem pokusiły się na taki odlotowy pomysł i wyszło świetnie! Nawet bardzo świetnie. Mimo, że nasz trening b był nieidealny i pełny potyczek oraz moich porażek. Na jaki trening mnie zabrały w ostatnich dniach wolności? Chciałam się z Wami podzielić niedawno przeżytym wieczorem panieńskim w aktywnym stylu, a dokładnie jego częścią - ciii... przecież nie będę zdradzać wszystkiego. I zdradzę też męską alternatywę, uchylając rąbka tajemnicy wieczoru kawalerskiego mojego mężczyzny, jaki miał okazję spędzić.