niedziela, 2 października 2016

Czy istnieją glutenowe kłamstwa i inne mity o odżywianiu?

Istnieją! Odkryłam to, kiedy wszystkie moje myśli w głowie o zdrowym odżywianiu wywróciła jedna książka. Myślałam, że wiem, czy należy jeść głównie węglowodany, białka albo tłuszcze. Sądziłam, że wiem, które z nich najlepiej eliminować. Jakich produktów unikać, by być zdrowym. Czego nie jeść, aby być szczupłym. Nie sądziłam, że koncerny produkujące żywność sterują nami, wpływając na wyniki badań, którym my ufamy, kupując w sklepach jedzenie każdego dnia. My - ludzie, którzy pragną dobrze zjeść, być zdrowym, dobrze wyglądać i czuć się lekko. Jaką rewolucję przeszłam w myśleniu o glutenie, soli, tłuszczach, ryżu i bananach? Jak odkryłam to, że istnieją glutenowe kłamstwa i inne mity, o tym co jemy? Zapraszam do przeczytania moich wrażeń i opinii.

 

http://positivefitlife.blogspot.com/2016/09/mity-odzywianie-gluten-tluszcze-weglowodany.html